Oferta PLICBD 1 - wysyłka komunikatów na potrzeby komunikacji E112

Dzięki naszym rozwiązaniom przekazujesz wszelkie wymagane prawem dane do Centrów Powiadamiania Ratunkowego. To od Ciebie zależy, jaką metodę wybierzesz. Możesz wysyłać dane na potrzeby lokalizacji E112 metodą wsadową - przez nas nie polecaną, ponieważ wymaga ona udostępnienia danych wszystkich Twoich Abonentów cały czas nie tylko PLICBD UKE, a także nam, ponieważ PLICBD pobiera je co godzinę z naszych serwerów. Zapewne podzielasz nasze zdanie, że nie trzeba, byś na potrzeby lokalizacji E112 udostępniał nam tak istotne, a zarazem wymagane dane Abonentów.

Korzystając z metody wsadowej do wysyłania danych w lokalizacji E112 i jednocześnie mając aktywny dowolny plan NP - przy odbiorze komunikatu E13 dane lokalizacyjne uzupełnią się automatycznie bez wykonywania dodatkowych czynności. Te dane wyślemy przyrostowo w najbliższej pełnej godzinie. Podczas wypełniania wniosku E03 o przeniesienie numeru poprosimy o podanie adresu klienta. Dane przyrostowe wysyłane są na serwer FTP w godzinach od 7 do 22 każdego dnia.

W związku z powyższym polecamy metodę wysyłki danych na potrzeby lokalizacji E112 metodą push (online), która jest znacznie tańszą opcją korzystania z danych lokalizacyjnych E112 wysyłanych poprzez dedykowany serwer FTPS. Metoda wysyłki danych do PLICBD metodą online (PUSH) gwarantuje brak przechowywania przez nas i PLICBD danych wszystkich Twoich Abonentów cały czas. Dane wysyłasz tylko, gdy Twój Abonent zainicjuje połączenie alarmowe, a my od razu wysyłamy te dane do dwóch lokalizacji PLICBD Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Dane te są wysyłane w chwili nadejścia od nas Twojego żądania zarazem do PLICBD w Boruczy jak i w Siemianowicach. Dzięki temu masz 100% pewność, że wywiążesz się z obowiązków wysyłki danych lokalizacyjnych na potrzeby komunikatów E112. Polecamy tą metodę, ponieważ jest prostsza w implementacji dla Ciebie, dodatkowo nie utrzymujemy na naszych serwerach wszystkich danych wrażliwych Twoich Abonentów cały czas (takich jak imię, nazwisko, pesel, dokładna lokalizacja), na naszych serwerach.

PLICBD 1 - Wysyłanie danych lokalizacyjnych E112

Poniżej znajduje się oferta serwisu PLICBD.ArkanaVoIP.pl na dostęp do usług lokalizacyjnych E112.

WSADOWO FTPS

299.99 zł

/mc

Metoda wsadowa FTPS


  • Wysyłanie danych lokalizacyjnych
  • Metoda FTPS (offline)
  • Dane wysyłasz zawsze, nawet jeśli Abonent nie wykonał ani nie planuje wykonać połączenia alarmowego
  • Udostępnianie numeracji
  • Nie polecamy tej metody
METODA PUSH (ONLINE)

149.99 zł

/mc

Wysyłka danych lokalizacyjnych E112


  • Wysyłanie danych lokalizacyjnych
  • Metoda PUSH (online)
  • Dane wysyłasz metodą POST, inicjując połączenia
  • Dane wysyłane są zarówno do Boruczy, jak i Siemianowic
  • Polecamy tą metodę
  • Udostępnianie numeracji
  • Korzystając z metody ONLINE, otrzymujesz zniżkę 50 zł na PLICBD 2

Przedstawione ceny są cenami netto (bez VAT) za każdy miesiąc korzystania z usług.

Jak wysyłać dane do E112? Czy to trudne?

Wysyłka danych na potrzeby służb jest bardzo prosta. Są dwie metody wysyłki danych, które opisaliśmy w naszych instrukcjach podłączeniowych.

Wysyłka danych na potrzeby lokalizacji E112 nie jest trudna, jeśli korzystasz z metody PUSH (online). Dane na potrzeby lokalizacji E112 możesz wysyłać na dwa sposoby:

  • Wsadowo - poprzez umieszczania całości danych swoich Abonentów na naszym serwerze FTPS, z aktualizacją co godzinę - musisz wysyłać aktualizację danych co godzinę w przypadku jakichkolwiek zmian, oprócz tego raz w miesiącu wysyłasz pełen komplet danych wszystkich swoich Abonentów na nasze serwery. W praktyce wygląda to tak, że importujesz dane wraz z numerami telefonicznymi do naszego systemu ręcznie poprzez wprowadzenie numerów w Panelu po zalogowaniu, lub poprzez API. Dane te muszą być przechowywane przez cały okres trwania umowy na lokalizację wsadową, ponieważ raz w miesiącu PLICBD UKE wymaga utworzenia plików całościowych. Co godzinę wysyłamy pliki przyrostowe.
  • Push - online - wysyłasz dane tylko w momencie wybrania przez Abonenta numeru alarmowego. W Panelu Operatora masz wgląd do danych Abonenta, które zostały wysłane.

Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z naszego API, jeśli nie wiesz pod jaki numer przekierować połączenie od Abonenta. Numeracja alarmowa to przede wszystkim właściwy wybór NKA (Numeru Kierowania Alarmowego). Zwracamy uwagę, że dla żadnej metody nie naliczamy dodatkowych opłat za korzystanie z API E112, niezależnie od ilości wywołania API. To znaczy, że mając aktywną usługę API na swoim koncie, żadne zapytanie nie wliczy się do limitu zapytań API.

Zapoznaj się też z naszymi instrukcjami dotyczącymi komunikacji z API PLICBD na potrzeby E112.

Sprawdź ofertę PLICBD