Funkcje i możliwości PLICBD ArkanaVoIP.PL

Dlaczego warto wybrać akurat nas?

Responsywność, prostota i szybkie działanie na każdym urządzeniu

Rozwiązania od ArkanaVoIP są w pełni responsywne - system działa przez przeglądarkę www, korzystać możesz na całym świecie i na każdym urządzeniu bez względu na jego markę, czy zainstalowane oprogramowanie. Strona zawsze będzie miała rozmiar wygodny dla każdej wielkości ekranu, a jej działanie będzie zawsze niezawodne, szybkie i proste.

Nasze systemy działają 24 godziny na dobę, nawet w godzinach, w których UKE nie przyjmuje komunikatów NP, Xnn. Jeśli wyślesz komunikaty poza godzinami przyjmowania prze UKE, to nasz system umieści je w kolejce i wyśle w godzinach ich przyjmowania.

Posiadamy obszerne API - każdą operację, którą wykonasz w panelu PLICBD ArkanaVOIP - możesz także wykonać przez API, dzięki czemu możesz łatwo zintegrować swoją platformę z PLICBD. Nasze API jest proste, szybkie, intuicyjne i bezpieczne. Klucze do obsługi API generujesz samodzielnie w panelu po zalogowaniu. API od ArkanaVoIP pozwala także operatorowi wprowadzić adresy URL do notyfikacji o przychodzących komunikatach, a także na odbiór komunikatów E13 rynkowych. To pozwoli optymalną trasą wyznaczać drogę połączenia. Dokumentacja API dostępna jest publicznie na naszej stronie - dzięki czemu Twoi programiści nie muszą podpisywać umów o zachowanie poufności - pozwala to na znaczne przyśpieszenie prac.

Nasz panel jest bardzo prosty i nie wymaga obsługi administracji portalu. Zakupu dokonujesz samodzielnie poprzez kliknięcie przycisku ,,Kup teraz” na stronie głównej, bądź stronie z ofertą. Wprowadzasz niezbędne dane – płacisz i od razu masz aktywny pakiet. System podpowiada po zakupie, co w i jaki sposób należy skonfigurować w SOU UKE, a także w jaki sposób wgrać certyfikaty otrzymane od UKE. Oczywiście jeśli potrzebujesz kontaktu z konsultantem, to zapraszamy do zakładki kontakt – chętnie Ci wszystko wytłumaczymy i pomożemy Ci w uruchomieniu aplikacji.

Umowę zawieramy wyłącznie w systemie prepaid z umową w formie dokumentowej poprzez zaakceptowanie regulaminu - zawsze na czas nieokreślony - czasem obowiązywania umowy jest czas zapłaty za pakiet. Każdy pakiet możesz zakupić i przedłużyć na miesiąc lub wielokrotność np. 2/3/6/8/10/12/24/36 miesięcy. To Ty decydujesz jak długo korzystasz z naszych usług. Rezygnacja umowy z nami to nie zakupienie pakietu na kolejny miesiąc. Za rezygnację nie grożą Ci żadne kary, opłaty ani inne tym podobne absurdalne noty obciążeniowe. Jeśli zrezygnujesz, to wyeksportujemy dane z E112, dzięki czemu nie stracisz dotychczasowych rekordów w E112 FTPS i będziesz mógł je łatwo przenieść do nowego dostawcy.

Nie stracisz też przypadkowo konta, gdy na czas nie przedłużysz pakietu. System będzie Cię informował, na kilka dni przed upływem ważności Twoich pakietów. Pozwoli Ci to na przedłużenie ważności umowy, gdy inne sprawy zajęły Twój czas. Możesz też opłacić pakiet na kilka miesięcy w jednej operacji. Przy przedłużaniu pakietu zaznaczasz, na ile miesięcy chcesz przedłużyć jego ważność.

Nasza aplikacja jest po pełnych testach na każdy możliwy scenariusz. Odbioru testów dokonał UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej), dzięki czemu Ty nie musisz przeprowadzać takich testów i możliwe jest podłączenie jeszcze tego samego dnia, w którym zakupiłeś pakiet.

Umowa o powierzenie przechowywania danych osobowych generuje się automatycznie z chwilą opłacenia usługi. Pobierzesz ją w panelu operatora.

Nasze systemy korzystają z API systemów księgowych, natychmiast po opłaceniu pakietu/ów wygenerowana zostaje faktura VAT, którą pobierzesz w panelu operatora.

Jeśli nie chcesz komunikować się z operatorami w SOU w spornych kwestiach, to skorzystaj z pakietu pełnej obsługi. Dajesz nam dostęp do swojego SOU i to my za Ciebie wysyłamy informacje o np. pracach planowanych czy wiadomości do innych operatorów, gdy proces NP nie przebiega tak jak powinien. Ty tylko akceptujesz przeniesienia wychodzące oraz wprowadzasz wnioski o przeniesienia. Resztą zajmujmy się my. Ciekawostka - to również nie wymaga konsultacji telefonicznej. Wszystko załatwisz w panelu operatora - także wgrasz samodzielnie certyfikat SOO wraz z hasłem. System automatycznie zweryfikuje certyfikat i jeśli jest zgodny natychmiast korzystasz z usługi.

Możesz przeglądać aktualne tabele udostępnień numeracji pomiędzy operatorami. Nie jest to dostępne publicznie dla "nieoperatorów". Jako operator możesz mieć do tego dostęp z poziomu naszej aplikacji.

Otrzymujesz bezpłatne notyfikacje emailem i/lub smsem (w zależności od wyboru - wyboru dokonujesz po zalogowaniu do panelu operatora) o każdym zdarzeniu na koncie np. otrzymaniu jakiegokolwiek komunikatu Exx, Xnn, przed upływem ważności certyfikatów.

Minimum formalności - wszystko załatwiasz samodzielnie, elektronicznie zawierana jest umowa na czas nieokreślony - po zakupie samodzielnie wgrywasz otrzymane certyfikaty - informujesz SOU. Sprawia to, że podłączenie i zmiana operatora w zakresie dostępu do PLICBD nie musi wynosić kilku tygodni, a zaledwie godzinę! Tak - jedną godzinę (jeśli są to godziny pracy zespołu SOU w UKE (7 - 20 od poniedziałku do piątku) i nie mają zbyt dużej kolejki zgłoszeń (np. wakacje, ferie, długie weekendy - wtedy ten czas może wynosić kilka godzin).

Hight Availible - wysoka dostępność

Korzystamy z rozwiązania Hight-Availible - czyli pełna dostępność. Do obsługi naszej aplikacji włączone są 4 serwery:

  • Najważniejszy to serwer zarządzania kierowaniem ruchu - oczywiście w wersji podwójnej w dwóch różnych lokalizacjach. To znaczy, że gdy pierwszy serwer „zaniemoże” z jakichkolwiek przyczyn, to jego pracę przejmuje natychmiast i bez opóźnień serwer drugi. Oznacza to, że gdy przychodzi od nas żądanie wyświetlenia naszej strony, to zapytanie najpierw idzie do serwera pierwszego, który wskaże najmniej obciążony w danym momencie do dalszej obsługi Twojego zapytania. Gdy serwer pierwszy jest uszkodzony, to zapytanie trafia do drugiego serwera zarządzania ruchem, który skieruje zapytanie do najmniej obciążonego obecnie serwera.
  • To serwer HA (wysoka dostępność) decyduje, do którego serwera skierować zapytanie. Gdy pierwszy serwer jest uszkodzony lub nie odpowiada, lub jest zbyt mocno obciążony, serwer HA skieruje zapytanie do drugiego serwera. Analogicznie, gdy drugi serwer jest uszkodzony lub nie odpowiada, to skierujemy zapytanie do serwera pierwszego.
  • Baza danych w naszych wszystkich serwerach jest replikowana metodą master-master, co gwarantuje te same dane na wszystkich serwerach. Dzięki takiemu podejściu nawet gdy usługa, baza danych czy sam serwer przestanie działać - nasza aplikacja w pełni działa z zawsze aktualnymi danymi.
  • Kopię danych robimy co 1 godzinę i zapisujemy na niezależnych serwerach oraz dyskach. Kopię danych z każdej godziny trzymamy przez 30 dni.
  • Dane na dyskach synchronizowane są co minutę pomiędzy wszystkimi sprzętami.
Dalsza odsprzedaż naszych usług innym PT

Chcesz sprzedawać nasze rozwiązanie innym operatorom? Proszę bardzo - mamy panel zarówno dla Ciebie, jak i panel całkowicie nielogowany naszą marką https://np.onfon.pl/ - wykupujesz dostęp dla operatora - swojemu operatorowi podajesz powyższy panel do logowania - Twój operator nie widzi cen - nie widzi ważności pakietów ani w żaden inny sposób jego panel nie jest powiązany z naszą marką. Wszelkie logowania naszej marki zostały usunięte - dzięki czemu możesz zarabiać na dalszej odsprzedaży naszych usług innym operatorom po wyższych cenach.

Jeśli jesteś osobą, która obsługuje kilku operatorów telekomunikacyjnych w zakresie dostępu do PLICBD1 i PLICBD2 możesz udostępniać swoje konto innym operatorom. Jeśli drugi/trzeci/czwarty/dwudziesty operator wyrazi zgodę (również automatycznie przez aplikację) możesz przelogowywać się na konto drugiego operatora jednym kliknięciem.

Numeracja alarmowa E112

Obsługujemy każdą z 2 metod, które to udostępniło UKE dla komunikatów E112.

  • Metoda PUSH, która polega na wysłaniu w momencie, gdy abonent inicjuje połączenie pod numer alarmowy komunikatu POST z danymi (w tym lokalizacją) abonenta.
    • W celu wysyłania komunikatów metodą PUSH musisz najpierw ją skonfigurować w panelu, podając adres/y IP swoich urządzeń z których będą przychodziły zapytania. Możliwe jest podanie całej klasy adresacji. Twoje zapytanie przekażemy natychmiast do UKE, dzięki czemu operator numeru alarmowego, jeszcze przed odebraniem połączenia będzie miał wszystkie dane abonenta.
    • Jeśli nie masz skonfigurowanych NKA (numerów kierowania alarmowego) - po mieście/powiecie i numerze pod który dzwoni abonent wskażemy aktualny numer NKA jeszcze przed nawiązaniem połączenia. Najpierw wysyłasz żądanie podania NKA, my odpowiadamy - następnie kończysz połączenie pod wskazanym NKA. Wszystko to trwa mniej niż sekundę.
    • Jeśli posiadasz własną bazę NKA na swoich serwerach - poinformujemy Cię o każdej zmianie w NKA, jak tylko UKE ją wprowadzi/zmodyfikuje.
  • Serwer FTPS - polega na tym, że dane abonentów przechowujesz u nas w naszych bazach. My je wysyłamy do UKE przyrostowo - co wprowadzenie nowych/edycji danych oraz całościowo 1 dnia miesiąca o północy.
    • Przed skorzystaniem z tej metody musisz wgrać certyfikat SRO otrzymany od UKE. W instrukcjach sprawdzisz jak to zrobić. Dostaniesz pełne instrukcje, a nawet treści wiadomości jakie należy wysłać w zgłoszeniach w SOU.
    • Po wgraniu certyfikatu system automatycznie utworzy serwer FTPS i wstawia przykładowe dane do testowego pobrania przez UKE.
    • System na bieżąco sprawdza i informuje operatorów SMSem oraz emailem na 3 miesiące przed wygaśnięciem certyfikatu – jeśli pozostały mniej niże 3 miesiące, to nasza aplikacja będzie informowała operatora coraz częściej proporcjonalnie do ważności certyfikatu. Daje to operatorowi czas na wystąpienie do UKE o nowy certyfikat. Szczegółową procedurę, jak to zrobić - znajdziesz w naszych instrukcjach.
    • Operator może samodzielnie modyfikować, dodawać, usuwać dane z serwera FTPS przez aplikację PLICBD ArkanaVoIP w przyjaznym, intuicyjnym i responsywnym panelu. Możliwe jest także kopiowanie danych, dodawanie wielu numerów naraz do jednych danych abonenta. Po przejściu do nas - automatycznie możesz przenieść dane z poprzedniego serwera FTPS w kilka kliknięć. Przyjmujemy każdy możliwy format danych.
    • Po każdej kończącej sprawę operacji NP (przeniesienia numeru) dane zostaną automatycznie dodane lub usunięte z serwera FTPS – wszystko odbywa się bez dodatkowych działań z Twojej strony.

Przenoszenie numeracji z PLICBD ArkanaVoIP

Przeniesienia numerów zarówno przychodzące jak i wychodzące. Obsługujemy zwroty, zmiany RN (w tym hurtowe) i przegląd numeracji przeniesionej od/do innych operatorów - wszystko przez aplikację PLICBD od ArkanaVoIP - szybko, łatwo i responsywnie. Oczywiście jak w każdym innym wypadku dostępne pełne proste i szybkie API, dzięki czemu możesz zintegrować się z każdą platformą do obsługi swoich klientów i komunikacja z systemem PLICBD może odbywać się automatycznie bez udziału człowieka. Abonent wprowadza wniosek i jest on natychmiast wysyłany do PLICBD. Po otrzymaniu zgody na przeniesienie automatycznie Twoja aplikacja jest powiadamiana i abonent otrzymuje taką informację. Analogicznie to wygląda w przypadku wyniesienia numeru. Również nasza aplikacja wyśle Ci powiadomienie i abonent będzie mógł z poziomu Twojej aplikacji np. potwierdzić bądź odrzucić wniosek.

  • W jednej opłacie miesięcznej masz przenoszenie numerów FIX + MOBILE - nie trzeba kupować dwóch pakietów, gdy obsługujesz numerację stacjonarną i mobilną. Wszystko masz w jednym pakiecie przenoszenia numerów tzw. PLICBD2. Kupujesz pakiet i korzystasz z każdej opcji bez względu czy to FIX/MOBILE w ramach jednej miesięcznej opłaty.
  • Do przenoszeń numeracji niezbędne jest wgranie certyfikatu OPR - po zakupie pakietu system poprowadzi przez proces jego uzyskania (jeśli jeszcze go nie masz), a później wgrania. Wszystko odbywa się autoamtycznie przez stronę www. Jak w przypadku certyfikatu SRO - informujemy wiele razy przed zakończeniem terminu ważności automatycznie przez email i SMS.
  • Poinformujemy Cię mailem i/lub SMSem o każdym otrzymanym wniosku zarówno w procesie przenoszenia numeru, jak i gdy operator biorca zgłosi wniosek o przeniesienie. Otrzymasz wówczas emaila i/lub SMS, po otrzymaniu/wyrażeniu zgody na przeniesienie, jak i podpisaniu umowy czy ostatecznym przeniesieniu dostaniesz od nas notyfikację z informacją o numerze wniosku, numerze telefonu i typie wniosku. Zawsze więc będziesz na bieżąco z informacjami na tematy związane z operacjami na Twoim koncie PLICBD ArkanaVoIP.
  • Dla numerów stacjonarnych można w jednym komunikacie przenosić wiele numerów naraz. System pozwala na wprowadzenie wielu numerów za jednym klikiem reszty danych.
  • Jeśli korzystasz z E112 w wersji FTPS - po prawidłowym przeniesieniu z datą z komunikatu E13 system automatycznie zapisze dane nowego abonenta na serwer FTPS. Podobnie w przypadku wyniesienia numeru dane te zostaną usunięte z serwera FTPS.
  • Po wysłaniu wniosku o przeniesienie numeru masz dwie opcje, musisz ustawić w panelu co się zadzieje. Możliwe scenariusze:
    • Natychmiastowa wysyłka do operatora dawcy - komunikat zostanie automatycznie wysłany do PLICBD UKE, a PLICBD UKE wyśle go do operatora dawcy,
    • Pobranie i wgranie wniosku wraz z pełnomocnictwem - Komunikat zostanie zapisany ale zrealizowany dopiero gdy wyślesz podpisany wniosek o przeniesienie numeru wraz z pełnomocnictwem. Spokojnie - my czuwamy nad tym, by treści dokumentów były zawsze zgodne z obowiązującym prawem w Polsce.
  • Nie musisz pilnować odpowiednich terminów do wysyłki E12 (na dzień przed planowanym przeniesieniem numery) - wystarczy, że potwierdzisz nawet miesiąc wcześniej fakt zawarcia z abonentem umowy. Wtedy nasz system w Twoim imieniu na dzień przed przeniesieniem numeru wyśle do operatora dawcy komunikat E12 (ten komunikat musi być wysłany zgodnie z dokumentacją UKE na dzień przed planowanym przeniesieniem).
  • W przypadku gdy to Ty jesteś dawcą numeru po odbierze komunikatu E12 - automatycznie za Ciebie wyślemy komunikat E13 z informacją o wydaniu numeru - oczywiście tylko wtedy gdy wcześniej wyraziłeś na to zgodę zarówno w panelu operatora, oraz wysyłając komunikat E06 dla danego procesu NP.
  • Pełne archiwum przenoszenia numerów możesz przejrzeć/sprawdzić w łatwy sposób za pomocą rożnych opcji szukania takich jak np. status (otwarte, zamknięte, archiwum, zależne od opcji abonent/archiwum, czy dawca/archiwum, numer sprawy). Dane do szukania ładują się automatycznie, dzięki czemu w przypadku szukania abonenta np. Jan Kowalski wystarczy, że wpiszesz ,,Kow”… i od razu zobaczysz pełną listę abonentów, w których danych osobowych (niezależnie czy to imię, czy nazwisko) znajduje fraza ,,Kow”. Im więcej znaków wprowadzisz do wyszukania, tym będzie ono bardziej precyzyjne.Masz możliwość kopiowania wniosków zamiast wprowadzania wszystkich danych ponownie w przypadku, gdy ten sam abonent przenosi kolejny numer.

Międzyoperatorskie udostępnianie numeracji - zamiast SOU - nasz panel - GRATIS!

Do każdego pakietu PLICBD dokładamy za darmo responsywny, szybki i prosty w obsłudze panel zarządzania numeracją udostępnioną/udostępnianą od/dla innych operatorów. W Panelu wykonasz i potwierdzisz udostępnienie, ustawisz odpowiednie opcję, wyślesz lub anulujesz wniosek w kilka chwil. Jeśli masz dość SOU - nasz panel dostępny jest bezpłatnie dla wszystkich, którzy korzystają u nas z PLICBD w każdej wersji. Nie szukaj gwiazdek - nasz panel udostępniania numeracji zawsze za darmo do kazdego pakietu PLICBD zarówno PLICBD1 (E112) jak i PLICBD2 (NP). Równiez ta, jak każda inna opcja dostępna jest przez API.

W panelu operatora masz także możliwość automatycznego udostępnienia sobie numeracji z dowolnego obszaru geograficznego w Polsce z naszej puli numeracyjnej.

Jak działa udostępnianie numeracji

Jeśli potrzebujesz numeracji stacjonarnej a nie chcesz brać od UKE całego zakresu wystarczy, że zakupisz udostępnienie od nas. To znacznie tańsza i szybsza opcja niż zakup numeracji od innych operatorów. W dodatku dzieje się natychmiast - umowa w formie elektronicznej poprzez zaakceptowanie odpowiednich checkboxów. Wybierasz region - kupujesz - płacisz kartą, przelewem, szybką płatnością online i od ręki otrzymujesz w SOU (albo naszym panelu - w zależności od Twoich ustawień) komunikat X01 o udostępnieniu numeracji. Potwierdzasz go i korzystasz z danego zakresu od razu po potwierdzeniu. Proste. AranaVoIP - to PROSTE. Teraz, zaraz, szybko od ręki. Tylko ArkanaVoIP.

Sprawdź ofertę PLICBD